NAPISZ DO NAS

lub

794 145 453

Nowe certyfikaty AdWords z reklamy wideo

27 czerwca 2014 | Kategoria: Google AdWords

Wczoraj (26.06) Google udostępniło nowy egzamin pozwalający na sprawdzenie swojej wiedzy z zakresu reklam wideo w Google AdWords. Korzystając z pierwszej wolnej chwili postanowiliśmy sprawdzić jakie pytania kryją się w nowym egzaminie i czy korzystając tylko z praktycznej wiedzy można zdać taki egzamin.

Jak się okazało, można. Warto jednak zapoznać się z przygotowanymi przez zespół AdWords materiałami, dostępnymi dla osób posiadających konto w Google Partners pod tym linkiem.

Co ciekawe egzamin z reklam wideo został oddzielony od pozostałych egzaminów AdWords, a na koncie Google Partners posiada nawet odrębną zakładkę.

Na co warto zwrócić uwagę podczas przygotowań do egzaminu? Z pewnością warto przyjrzeć się bliżej YouTube Analytics, gdyż duża część pytań dotyczyła właśnie tego narzędzia. Dla osób niezaznajomionych z YouTube od strony wydawcy filmów, kłopot mogą również sprawić pytania dotyczące „nakładek wezwania do działania”. Warto również bliżej zapoznać się z remarketingiem w YouTube oraz z zależnościami list remarketingowych w YouTube i w tradycyjnej sieci reklamowej. Oczywiście o takich kwestiach jak VTR czy średnia liczba obejrzeń chyba nie powinienem wspominać.

Jako pierwszy z egzaminem uporał się Damian.

Damian Klocek - certyfikat adwords dla wideo

Podobał Ci się wpis? Podziel się:Share on Google+Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Facebook